2010. április 7., szerda

Mi a célom ezzel a bloggal...

Nem vagyok marketing-guru... Sőt, nem is szándékozom guruként feltüntetni magam: éppen elegen vannak, akik ezt teszik. Persze vannak, akik joggal..
Nem állítom, hogy ha az itt olvasottakat megfogadod, Alaszkától Timbuktuig minden vevő a Tiéd lesz.. Abban viszont biztos vagyok, hogy hasznodra lesz...

Azokat a marketingötleteket fogom e fórumon megosztani Veled, amiket én magam vállalkozóként már sikerrel kipróbáltam, a saját káromon tapasztaltam.

Ezeken az oldalakon a tapasztalataimról írok majd,időnként angol nyelvű, marketinggel foglalkozó oldalakról idézett (és általam fordított),idevágó érdekes cikekkel fűszerezve.

Annak is nagyon örülnék, ha Te is megosztanád velem és a - remélhetőleg majd egyre népesebb - olvasótáborommal a marketinggel kapcsolatos tapasztalataidat, ötleteidet.

Üdvözlettel: Júlia, a blog tulajdonosa

1 megjegyzés:

  1. - Rendkívül elégedett vagyok Lee úr hitelszolgáltatásával, és javaslatai segítettek egy nagyon jó lakáshitel-ügylet megkötésében. Örömmel ajánlom szolgáltatásait az itteni barátaimnak, akik kölcsönt keresnek. ”
    Ne menjen máshova, ha hitelt keres. Mr. Lee a legjobb. Nagyon ajánlom a szolgáltatásait. A legjobb volt, amit valaha is örömmel dolgoztam alacsony kamatozású hitelével. ”Ez Mr. Lee Contact, csak ha itt keres valaki kölcsönt. Whatsapp: + 1-989-394-3740. & E-mail: 247officedept@gmail.com

    VálaszTörlés